środa, 29 lipca 2015

Koniec

Witam.
Uwierzcie, że bardzo ciężko jest mi was o tym informować, ale niestety to koniec mojego opowiadania. Wiem, że to okropne z mojej strony tak po prostu was zostawiać z rozpoczętą historią, ale przez ostatni czas dużo o tym myślałam i stwierdziłam, że tak właśnie musi być.
Pisanie pierwszych rozdziałów na prawdę mnie cieszyło. Czytałam dużo różnych fanfiction i zapragnęłam napisać własne, ale szybko przekonałam się, że to jednak nie jest takie proste, jak sobie zawsze wyobrażałam. Każdy kolejny rozdział mnie po prostu męczył, dlatego postanowiłam to wszystko zakończyć.
Do tego wszystkiego dochodzi również mój kompletny brak czasu na wszystko. Jak już wspominałam znalazłam pracę na wakacje i nie mogę pogodzić jej ze znajomymi, a co dopiero z jakimś hobby.
Najważniejszym powodem mojej decyzji jest jednak to, że zdałam sobie sprawę, że ja po prostu nie nadaję się do pisania. Czytam tyle świetnych historii i myślę sobie 'Co ja wyprawiam? Przecież moje opowiadanie jest beznadziejne' itp. Chciałabym być tak dobra jak inne autorki i to jeszcze bardziej mnie dołuje, przez co tracę jeszcze więcej chęci na pisanie.
Pewnie większość z was mnie w tym momencie zaczyna nienawidzić, albo coś w tym stylu, ale wierzę, że część mnie po prostu zrozumie. Gdybym wiedziała, że to się tak skończy, to nigdy nie zaczynałabym pisać tego opowiadania.
Bardzo, ale to bardzo was przepraszam. Na prawdę. Jestem wściekła na siebie, za to co teraz wyprawiam, ale muszę być zgodna z samą sobą. Nie mogę podjąć innej decyzji.
Mam też nadzieję, że komuś zależało to tej historii i będzie za mną chociaż troszeczkę tęsknił ;)
Może kiedyś wrócę, kiedy podszkolę moją umiejętność pisania, ale pewnie wtedy będziecie mieć mnie już głęboko gdzieś xD
Przepraszam jeszcze raz, jest mi niesamowicie głupio, ale tak postanowiłam ie raczej zdania nie zmienię. No i dziękuję za to, że byliście tutaj ze mną i za wszystkie komentarze pod rozdziałami. Bardzo mnie tym motywowaliście.
Kocham was strasznie mocno żabcie <3

4 komentarze:

  1. Strasznie mi smutno ale nie mam pretensji :/ Pisac powinnas przede wszystkim dla siebie <3 Trzymaj sie <3 Kocham moocno! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. xPaulina1994x29 lipca 2015 13:45

    No nieee ;( Twoje opowiadanie jest świetne, nie powinnaś myśleć inaczej ;/ Bardzo mi przykro, że to koniec, ale Cię rozumiem. Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do nas. Ja na pewno będę czekać i sprawdzać, czy nie ma nowych informacji. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć udanych wakacji i więcej wiary we własne możliwości :* Do następnego razy, skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To było niesamowite, powinnaś zacząć siebie doceniać, pozdrawiam xx :'(

    OdpowiedzUsuń