wtorek, 14 kwietnia 2015

Informacja!

Witam ;) Mam na imię Klaudia i to jest mój pierwszy blog, więc jestem jeszcze trochę ciemna w tych sprawach ale chcę zacząć pisać swoje własne opowiadanie. Prolog dodaję już teraz. Pierwszy rozdział mam już napisany i jeszcze dzisiaj dodam go na bloga. Rozdziały będą dodawane raz w tygodniu lub częściej ale to zależy od tego czy będziecie komentować te moje wypociny ;)To jest moje pierwsze opowiadanie i potrzebuję motywacji ale także wytknięcia mi błędów aby była coraz lepsza w tym co robię.

To nie jest tłumaczenie tylko moje własne opowiadanie.

Jeśli czytasz tego bloga to proszę o zaznaczenie tego w ankiecie! To dla was tylko jedno kliknięcie a ja przynajmniej b dę wiedziała czy mam dla kogo pisać.

W zakładkach znajdziecie kontkat do mnie, więc z wszelkimi innymi pytaniami kierujcie się właśnie tam.

Dziękuję za uwagę no i miłego czytania! ;)

1 komentarz:

  1. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award! Wszystko czego potrzebujesz znajdziesz u mnie na blogu :)
    http://bloodflowsff.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń