sobota, 18 kwietnia 2015

Liebster Blog Award

Mimo, że na moim blogu pojawił się dopiero prolog i pierwszy rozdział to już zostałam nominowana do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję autorce bloga http://bloodflowsff.blogspot.com/!
To jest moje pierwsze opowiadanie, więc jest mi niezmiernie miło z powodu nominacji. No to czas na pytania! ;)

1. Gdybyś miała szansę napisania książki, o czym by była?

Po pierwsze, to jestem pewna, że nie podołałabym temu zadaniu, ale gdybym mogła podać pomysł profesjonalnej pisarce lub pisarzowi, to chciałabym, żeby był to dobry kryminał z zaskakującym zakończeniem. Nad dokładniejszym określeniem musiałabym się głębiej zastanowić a na to niestety nie mam czasu ;)


2. Możesz czytać jedną książkę (ewentualnie fanfiction) do końca życia. Jaka to by była?

Prawdę mówiąc to ja praktycznie nie czytam książek. Jeśli już czytam to tylko dlatego, że to lektura szkolna, więc wybrałabym 'Zapałkę na zakręcie', akurat ta książka mi się strasznie spodobała, więc mogłabym ją czytać do końca życia. Natomiast czytam bardzo dużo fanfiction i moim ulubionym jest Love is not easy baby.

3. Czytasz książkę przed obejrzeniem filmu czy po?

Jak już wspomniałam wyżej, nie czytam książek.

4. Czy masz playlistę, której słuchasz podczas pisania?

Nie. Nigdy nie słucham piosenek kiedy piszę, ponieważ to mnie rozprasza. Kiedy słucham fajnej piosenki to zaraz nucę sobie pod nosem albo śpiewam i całkiem się dekoncentruję i nie wiem co pisać.

5. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?

Tak właściwie to dwa tygodnie temu, kiedy zaczęłam pisać prolog i pierwszy rozdział mojego opowiadania. Nigdy wcześniej nawet nie próbowałam niczego pisać nawet tak dla siebie. Od dłuższego czasu czytam bardzo dużo fanfiction, aż w końcu sama zapragnęłam napisać własne ;)

6. Masz jakieś plany na przyszłość? Jakie?

Nie mam żadnych, Nie lubię niczego planować w przód, ponieważ życie jest nieprzewidywalne i nie wiem co przyniesie mi los także jak na razie wolę robić wszystko spontanicznie.

7. Przed dodaniem nowego rozdziału, ile spędzasz czasu na planowanie go?

W sumie to nie długo. Zazwyczaj to wygląda tak, że myślę jakie wydarzenia chcę umieścić w rozdziale a reszta wychodzi w trakcie pisania. Na końcu tylko sprawdzam rozdział bardzo dużo razy i poprawiam niektóre rzeczy lub dodaje jakieś wątki.

8. Nadchodzi koniec świata i możesz go spędzić tylko z jedną osobą. Kim by ona była?

Moja mama.

9. Przyjaźń czy miłość? Dlaczego?

Wybrałabym miłość. Przyjaciół można mieć na prawdę wiele a w związku jeśli coś się popsuje to jeśli jest to ta najprawdziwsza miłość to wszystko da się naprawić a swoim parterze można mieć i przyjaciela w jednym.

10. Jaką uwagę przywiązujesz do uczuć, swoich lub czyichś?

Jestem taką osobą, która stawia uczucia innych ludzi ponad swoje. Czasem wolę komuś ustąpić w jakiejś sprawie, nie powiem niczego niestosownego, żeby komuś nie zrobiło się przypadkiem głupio czy przykro. Zachowuję się tak, żeby osoba, która w danym momencie ze mną przebywa była szczęśliwsza, bardziej zadowolona niż ja. Po prostu robię takie rzeczy, aby komuś było lepiej.

11. Jaką przewidujesz przyszłość dla swojego bloga?

Jak wyżej napisałam, nie przewiduję przyszłości. Będzie tak jak przewidział los, choć nie ukrywam, że nie chciałabym, żeby mój blog stał się popularny wśród czytelników ;)

Blogi, które nominuję:
Pytania:
1. Jak często wchodzisz na swojego bloga?
2. Jaki jest twój ulubiony cytat z książki?
3. Jak długo zajmuje Ci pisanie rozdziału?
4. Jakbyś opisała się w trzech słowach?
5. Robisz imprezę u siebie w domu ale możesz zaprosić tylko 3 osoby, kto by to był?
6. Jaki film według Ciebie jest najbardziej wzruszający?
7. Czy byłabyś w stanie oddać życie za swoją drugą połówkę?
8. Skąd pomysł aby założyć bloga z fanfiction?
9. Jak dużo czasu spędzasz na oglądaniu telewizji?
10. Jakie jest twoje największe marzenie?
11. Co sądzisz o swoim blogu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz